Jag vill !


Mycket stolt över bilden :) Synd bara att Curran (katten) blev lite suddig.
Annars hade den varit helt perfekt ! Vad tycker ni om bilden ?? (X


jag vill ha..
- en hund
- nytt objektiv
- pengar
- nya kläder
- botemedel till min huvudvärk (lol)
- en egen TV
- egen dator
- photoshop CS3
- en mindre fet kanin ;)
- ingen tandställning
- platt hår
- nyttigt godis
- loooov
- en resa till Grekland ellr Florida
- en hund (haha, skriver upp det en extra gång)
- en bra bok
- kortare dagar i skolan
- större dator minne (alla mina bilder får inte plats ^^ )

Det var nog allt, nejdå, skojja. Det finns mycket mer jag vill ;P Men orka ta upp det här. Och jag tror inte att ni orkar lyssna på mitt gnäll så mycket längre till ;)

Kommentarer
Postat av: maria

skit fina bilder!!!

2008-08-25 @ 23:03:31
URL: http://www.metrobloggen.se/mariiiiiiiiiia
Postat av: Millan

Wöw :O skit snygg bild. Ser ut att kunna vara omslag till en tidning eller något, eller nej, ett vykort ;D

2008-08-26 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0