Godmorgon, igen

Godmorgon bloggen och alla läsare.
Jag vaknade typ precis, jag har blivit en riktig långsovare eller vad man ska kalla det för. Nu spöregnar det utanför. Ingen kanonstart på en dag precis, men får hoppas att det går över. Sedan sommarlovet började har det varit regn typ varenda dag. Och när det fortfarande var skola så var det mellan 25-30 grader vissa dagen. Det är orättvist ^^ Men senare kommer lite bilder på Emilias (emiliasfotoblogg.blogg.se) kaniner som jag var och fotade igår. Och även någon bild på min kanin:)

Kram Lisa

Kommentarer
Postat av: Jonnee

ja, det är inte så kul när man vaknar och det ösregnar...

2008-06-23 @ 13:09:03
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0