Jag erkänner, jag hade fel

Okej ni skulle inte litat på mig angående fotbollen. Sverige fick ju spöööö med 2-0, grrr. Aja, faktiskt inte så ledsen ändå. Fotboll är ju inte riktigt min sport, men det är ju klart att man hejjar på Sverige ändå.
 
Godmorgon föresten :) Vad ska ni göra denna molninga och blåsiga dag då? Själv kanske jag ska dra till några vänner, men har en sådan huvudvärk så vi får se. Vet inte riktigt vart den kommer ifrån, men det gör verkligen ont! Kanske går över senare. Förövrigt vaknade jag imorse av att telefonen ringde, och när jag försökte somna om började grannen klippa gräsmattan. Så då kunde jag ju såklart inte sova :S Men det var nog bra att jag kom upp ;) * Positiva Lisa *

Bild kanske kommer sedan, ovanligt :O Hehe ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0