Nu funkar det ^^

Hade ni en bra midsommar kväll igår?
Själv så var min rätt så lyckad tycker jag. Inte så mkt sällskap men Emilia och Alexandra räcker bra för mig. Vi spelade kubb med de vuxna typ, vi åt god mat och såg på film. Filmen hette Rain Man tror jag. Rätt bra faktiskt, iaf väldigt rolig. Oj vad jag skrattade ^^

Nu funkar det iaf fall att ladda upp bilder.
Så här får ni några av dom bilderna som jag pratade om igår. Det är inte alla, utan dom kanske kommer senare. Var inte ute jätte länge, men erkänn att hon var söt på den första bilden? Får henne att se mindre ut en vad hon egentligen är <3
Kommentera?



 





Kommentarer
Postat av: lollo

Guu va sööt kanin och va fina bilder ;) :D

2008-06-21 @ 12:49:33
URL: http://everythingofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0