Tack :')

Min dag: Hmm.. Inte mkt att säga. Som jag sagt tidigare så hade jag ont i huvudet, så det blev en hemma dag för mig. Men eftersom jag mådde bättre sedan så åkte jag på friidrotts träning. Skoj, förutom att det regnade :S Har jag nämt att jag ska på tävling i Göteborg nästa vecka. Jepp, Världungdomsspelen ^^ Ska bli så kul. Släng er i väggen alla friidrottare för här kommer Lisa !

Tack igen för alla söta kommentarer jag får :D Vill bara rota igenom hela datorn och ladda upp alla bilder jag har. Men jag kanske kan bjuda på en bild iaf.



Kommentera? Och säg till om ni tkr att det blir för mkt bilder ;D

Kommentarer
Postat av: vicky

tack, din blogg är oxå söt :)

2008-06-20 @ 11:13:48
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0