Gaaah!

Okej, vi börjar med vad har jag fått ut av denna dag? Absolut ingenting. Blir galen på mig själv, har bara suttit vid datorn och läst. Det är det ända jag gjort på hela denna Måndag. Fick också lite ångest när jag förstod att sommar lovet snart är slut. Eller halva har inte enns gått ännu. Men ändå, tiden bara rinner iväg O.O" Och snart är lovet borta, slut. Okej nu ska jag inte vara så dramatisk, hehe. Förövrigt så har jag bestämt mig för att detta ska bli min träningsvecka. Höhö. Undrar hur det kommer funka. Igentligen tränar jag redan tre gånger i veckan :P Men ska ut och jobba mm. Fick även lite tråkiga nyheter idag. Vi kommer inte iväg till Danmark, ångest. Som jag nog berättat tidigare så var ju stugan dubbel bokad, och då fick dom andra stugan istället. Aja, inget att göra åt. Men nu till helgen ska morsan och jag åka ner till Västkusten :D Dels för att jag ska tävla i något som heter Räkanspelen, tror jag att det var. Hehe, skumt namn. Och så ska vi väll bara lata oss lite. Har ni några sommar planer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0