Stockholm & babianer

Jepp,  jag är alltså i Sthlm nu då. Det finns en dator här, men eftersom jag inte har så mkt tid över till den, och kanske inte vill sitta vid en dator hela tiden när man har semester så blir det inte att jag uppdaterar så mkt. Igår var jag på Skansen. Det var väll helt okej, men roligast var nog babianerna. Haha ^^ Fast jag tycker samtidigt synd om alla djur som måste sitta instängde för att roa oss. Aja, det finns inget att göra åt det.

Vi var också och shoppade. Och jag fick med mig hem ett par svarta shorts som jag velat ha jätte länge, och en grå kofta. Riktigt nöjd faktiskt :)

Men idag ska vi iaf gå på DN-galan. Och det ska bli så roligt. För er som inte vvet vad det är, så är det en stor friidrotts tävling här i Sthlm. Vi fick inte så bra platser, men spela roll. Haha.. Har ni Det bra då? undrar jag som bara har pratat om mig själv. Hihi, hoppas att ni har ett roligt lov!


/KRAM Lisa


PS. Jag kommer att ha jätte mkt bilder med mig hem ;) DS.


Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagstävlingen, produkter till ett värde av 2000:-, och än så länge är det bara någon enstaka med i tävlingen (och jag tror inte att deltagarantlet kommer bli alls stort, så stor chans att vinna alltså)...



Ha en underbar dag!!

2008-07-23 @ 16:06:11
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0