Hjälp! små monster är efter mig!

Prao dagen avklarad.. som tur va med livet i behåll? Annars hade ni blivit ledsna va? ;)
Hela dagen har jag tampats med små dagisbarn i 4-5 åldern. Dagen kortfattatat:

- Jag har fått pussar (massor)
- Blivit dragen i (två små tjejer: "hon ska leka med mig" "nej! mig" aa.. ni fattar xD)
- Sovit middag ( ;) )
- Varit kung, höna, prinsessa, vart än fantasin bär.
- Fått massa nya poolare, och hmm.. ja.. 'poolare'
- Ätit fisk
- Glömt att ta med frågorna jag skulle ställa
- Fått damp på en liten kille (närå, sån är icke jag)
- Gungat på barn tills armarna ej orkar mera.
- SPRUUUNGIT!

Jaa.. Detta var väll lite av min dag ;) någon som känner igen sig i min situation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0