Ibland kan tre små saker förgylla ens dag..

Denna skoldan har verkligen tagit kål på mig. Suuupertrött.
Men när man går hem från skolan, trött och sliten som man är. Så ser man att hela stan är julpyntad, men ljusslingor, en stor gran, pyntning mm. Och då får man lixom nytt hopp. Snart är det jullov.. jag står ut..

Idag fick jag världens sötaste kommentar, också påväg hem från skolan.
Det var Maria som jag praoade hos på dagiset. Hon berättade hur ungarna hade pratat om mig idag, och önskat att jag varit där. Och killarna som hade pussat mig sa att dom 'Älskade mig'. Haha, äre inte för sött? =)

Och så kom min kära bok.
Brisingr, uppföljaren till Eragon och den äldste. Jag har väntat på den i åratal, och så möts man av den när man kommer hem. Kan det bli bättre?

Och nu sitter jag och äter Lindt choklad med 70% kakao och crisp. Kan det bli bättre? och justja! Bonde söker fru får man inte missa. Undra och Magnus kommer göra bort sig igen?

HA DET GÖTT!!! //LISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0