Sorry.

Sorry att jag varit så dålig på att uppdatera. Tro mig när jag säger att jag gärna vill blogga, men det är tiden som jag har lite brist på /: Men jag ska bli bättre :D Håller faktiskt på med en liten fotoskola till er. :) Hihi. Kommer nog att lägga upp den under helgen, men får se hur det blir ^^ Ska bort imorgon och tävla. Så kommer inte uppdatera något under dagen. Få se om jag hinner på morgonen, men på kvällen berättar jag hur det har gått iaf :)

Just nu har jag en håltimme på tre timmar. RIktigt skönt faktiskt. Precis vad man behöver en Fredag, då man är trött och sliten. Ska tillbaka vid halvtolv för tre lektionen, sedan kommer jag tillbaka till er :) Hihi.

Kommentarer
Postat av: nadja

Själv har jag bara tre timmar i skolan på fredagar, 8,30 till 12.10 :)

2008-09-05 @ 14:47:05
URL: http://namnlos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0