Mys kväll med bästis ^^.

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och väntar på Emilia som ska sova här.
Kan det bli bättre? ;) Vi ska väll ha en lugn kväll med film och god mat. Och imorgon blir det nog av till Karlstad för att se på Twilight. Har läst böckerna och ser verkligen fram emot filmen nu! *Viskar* Är bara 13, men jag kommer nog in ändå. Hehe. Idag har det snöat lite. Vet inte vad jag ska tycka, vill ju ha vår, så att man kan fota alla fina knoppar och blommor. :]

Har just bläddrat igenom lite papper om kommande friidrotts tävlingar! Ska bli jätte kul att det drar igång igen! :D

Hoppas ni har det gött //Lisa!


Jag för några dagar sedan .. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

härlig header!

2009-01-02 @ 23:37:31
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0