SOMMAREN -09


Många av er har säkert lagt märke till att jag ofta lägger upp bilder från i somras. Men sommaren 08 var en sådan bra fototid, och just nu känner jag att insperationen och lusten är lika med 0% att ta fram kameran. Mycket pågrund av all den här snön, blää.. jag hatar snö. Så det är därför det inte kommer så många nya bilder här i bloggen för tillfället. Men till våren när knopparna slår ut, och snön smälter undan. Då ni, då ska det bli grejjer. Och jag kan lova er att det här året kommer att bli det bästa någonsin i fotoväg. Sommaren -09 kommer att bli den bästa någonsin på alla sätt. Lääängtar <3

Kommentarer
Postat av: Jonnee

Fina bilder! :)

2009-01-27 @ 19:59:39
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0