I trevligt sällskap

Kollade igenom bilderna från igår, och det var inte så många roliga som jag tkr var värda att visa.
Men jag hade iaf trevligt sällskap på min lilla fotorunda i trädgården. Höhö.

Och låt oss börja historien utanför ytterdörren. Ser hon inte söt ut? Men vänta bara!

sedan drar hon igång direkt med lite trädsklättring ^^

och det visar sig att grenen leder upp till garage taket.. hmm..


men sedan när hon märker att jag har gått därifrån blir det fart på super katten Curran. Hon slänger sig ut på jakt efter mig ;)

Men slutligen hittar hon mig.. :)


Och på så sätt slutade historien och Superkatten Curran lyckligt! :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad fin hon är! fina bilder:)

2008-12-22 @ 21:11:03
URL: http://lisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0