When I run, I leave everything behind me..

Hallo bloggen !

För ett tag sedan var jag på uselt humör. Arg mest, och lite ledsen, sårad.. Vill inte gå in på några detaljer här. Men nu känns det mycket bättre :)<3 Håller förövrigt på att hitta på 'manus' till en berättelse som jag tänkte göra något av. Har länge grunnat på det, men du ska det bli något av det ;D Har kanske inte sagt att jag gillar att skriva ? Men det gör jag iaf :)

Tävlingen gick rätt bra. Hoppade 5.15. Det borde jag ju vara nöjd med. Men lite avundsjuk blir man ju när Emilia klämmer till med 5.35. Aja, that's life i guess.

Det blir nog en ganska lugn kväll för mig. Vet inte riktigt om jag kanske håller på att bli förkyld. Jag har ju varit ute i regnet hela dagen. Och det är ingen höjdare kan jag säga er. Fyy vad det regna :/

Visar kanske ett par bilder sen.

våta kramar från Lisa ! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0