Galamiddag

Hjääälp mig! Gissa vad jag ska göra på Måndag? *Harkel* jo, jag ska på en Galamiddag! :''o
Nu kanske jag ska förklara lite, hihi. Det är såhär att Värmlands friidrotts förbund har startat en kampanj som heter friidrotts lyftet. Och då har de nu också inbjudit oss som deltar i det är såkallade 'friidrotts lyftet' (vilket jag gör). Så nu ska jag alltså på en gala. Nervöst eller vad? Man får inte ha på sig jeans eller mjukis byxor. Haha, det är ju liksom det jag lever i. Jag tar aldrig på mig något annat. Klänning eller kjol kan vi glömma direkt, that's not me! Kanske får ta på mig leggins och tunika .. Skulle det funka?


Vet egentligen inte varför jag laddar upp den här bilden. Den är från DN-galan och det är fyverkerier. Lite nära en gala? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0