When you crazy in love ..

Imorgon ska jag träna i Karlstad. Friidrott ofc ;) Hoppas bara att mitt knä håller, förövrig känner jag mig i bra from just nu. Om en vecka blir det tävling. Hehe, känner att det är väldigt mycket som kretsar om friidrott just nu. Hoppas att jag inte tråkar ut er genom att snacka om det här på bloggen hela tiden. Men det är ju min stora passion<3 +fota då

Imorgon dyker det upp ett kollage på gamla bilder.
Bilderna är tagna för över 50 år sedan om inte mer. Som ni förstår är det inte jag som har tagit dom här bilderna. Men jag tycker att dom är otroligt vackra, och jag får väldigt mycket insperation av dem. Dom är fotade av någon i min släkt, så att ni vet. Men som sagt, dom kommer imorgon, så höll ögonen öppna my dear friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0